Forum: Ope forum

Slutt for origo.no

Frå 31.10 er det slutt for origo.no.
Det vert ikkje lenger mogeleg å skrive eller redigere, men det vert mogeleg å hente ut innhald.
Les meir HER

sosialt samvær på onsdager

Heisann, eg har eit ønske om at onsdager fra kl 17-19 så kan vi la ungane herje ilag i grendahuset, og vi voksne kan prate og prallje. Fleire som er enig i det ?

Har du sett / funne ?

Vinden tok plastbusken min i natt/dag.Vist du har funne den blir jeg glad vist du gir meg en lyd,vil veldig gjerne ha den tilbake :)

Historisk møte på puben

Den 23 August Kl.18:00 vil Liz Green som er datter til John Turner og barnebarn til Maurice Turner som var sjef for aluminiumsfabrikk være på plass i puben for å snakke med bygdefolket. Møt opp alle som kan.
Les om historia HER

Stongfjorden Småbåtlag

Nye uteliggjarar – sjekk fortøyningane!

Ti nye uteliggjarar er no komen på plass siste veka. Dette gjeld plassane langs moloen mot elva og innerst i hamna mot parkeringsplassen/ved landgongen. Det var eit hardt og tungt arbeid, men dugnadsgjengen gjorde så godt dei kunne for å få alle fortøyningar tilbake på rett plass. Vi kan likevel ikkje garantere at dette vart heilt rett for alle plasser. Eigarane av båtplassane med nummer 25-36 bør derfor snarast sjekke sine fortøyningar og rette opp i eventuelle ombyttingar og samstundes solidarisk feste alle båtar forsvarleg. Styret takkar dei som bidrog til dette løftet og ønskjer alle medlemmane framleis god sommar!

Ny dugnad i båthamna tysdag 26.juli kl 1000

Fire av ti nye uteliggjarar må leggjast ut. Tungt arbeid, vi treng å vere mange! Ta med stor skiftenøkkel, skralle og arbeidshanskar. Velkommen!

Dugnad i båthamna torsdag 21.juli frå kl 1200

Denne gongen er det montering av ti nye uteliggjarar som vert hovudoppgåva. Ta med stor skiftenøkkel, ei hammarslegge og anna du vil ha bruk for. Vert vi mange, er det berre å halde fram med lista over oppgåver som er hengt opp.

Fin fisk i fjella

Frå Mountains in Askvoll i dag:

Som nemnt i eit tidlegare innlegg i vinter er det mykje flott fisk i vatna i Askvoll-fjella. Her er to foto frå fisketurar lørdag og søndag.

Fisken er relativt liten i mange vatn. I desse burde det ha vore fiska mykje meir. Men for å skape interesse blant ungar, og elles få noko i steikepanna, er dei aller fleste vatna fullt brukande. For ungar er det ikkje storleiken på fisken som betyr noko, men heller viktigheita av at det nappar i snøret. Tek du med ungane på ein overnattingstur i telt i fjellet med innlagt fisking, er dette garantert noko som sit att i sinnet til ungane når dei blir vaksne. Dette skaper òg interesse for friluftsliv og naturverdiar. God tur!

Sommarnatt

Sommarnatt

Morgonbrisen mot meg strøymer
Gledestårer varm og ny
Elskhugsdraumar hjarta fløymer
Himmelelden raud i sky

Spissrotgangar har eg vandra
Dommedagar kaldt i regn
Elskhugsvarmt i hand med Sandra
Stjerneklårt i tyrens tegn

Morgondogg på nakne føter
Bjørkelia angar søtt
Spegelfriske grøne møter
Armodskvalar stilnar dødt

Sommarnatta er mi gåve
Blomevener gleder når
Hjartetårer atter sove
Andeleg i himlen klår

Tekst og foto
G.Skaar

Frå LysandeStemningar
med ynskje om ein God Sommar !

Dugnad i båthamna

Det vert dugnad for medlemmer i båtlaget laurdag 2.juli klokka 1000 i hamna. Sjå oversikt over arbeidsoppgåver på Båtlaget si origo-side eller oppslag i hamna.
Styret.

HEIMKOMST

Sjå jazzmusikaren Arve Henriksen helse veteranbåten M/S Stangfjord på snarleg gjesting i heimehamna! Min gode ven, den opphavlege herlendingen Jan Hindøy, har redigert saman nokre bilde og ein video med musikken på kaia. Ein vakker sommarkveld!

Sjå filmen HER

Frå Mountains in Askvoll

Her er eit panoramabilde teke med mobil frå Størdalsstauren som viser Stavenesodden og halvøya nord for Stongfjorden, heilt frå Vågeskaret i aust og til Staveneset i vest. Det er sikkert mange som ikkje har sett denne utsikta før.

Bildet syner elles busetnaden frå Stongfjorden t.h. og utover langs stranda til Yndestad, Haugane, Fauskevika, Mjåset og Underset. Fjella vi ser er frå venstre, og heilt ute på spissen av odden Furefjellet, Høgeheia, Blåfjellet, SKylefjellet, Yndestadhøgeheia, Toreheia og Ytrevågefjellet. På nordsida av halvøya ligg Stavfjorden og øyane ved Florø.

Det er fleire stadar å gå opp på desse toppane. Dei har alle nydeleg utsikt til havet og solnedgangen. Ein annan fellesnemnar er at du kjem fort over skoggrensa slik at du får lett oversikt over det opne terrenget. Du kan gå m.a. frå Holevika ytst ute, Yndestad (merka sti i Kystarven), Osland, Vågane eller Stavestranda på nordsida. Stiane er lette å følgje og godt merka. Og turen kan du i grunn gjere så lang du vil….‪#‎mountainsinaskvoll‬

Tekst og foto frå Facebook

Annonse